o du ska va min syster !

gör som du vill o säg va fan du vill för ja bryr mig inte ! men räkna inte mä att man alltid tar allt o står kvar ! mkt kan du säga o göra men nånstans drar ja även en gräns för dig bara så du vet !

du är en vuxen människa men du beter dig fan inte som d ! så jävla dum e du när du gör så här ! du säger att du inte vill va som din pappa o säga upp kontakten, men va fan e d du gör nu då ?

du vet att ja tar mkt skit o ja har tagit mkt skit för din skull från andra. vi e syskon men d ser verkligen inte ut så nu ! du ber om min åsikt, men va berädd på d du får höra då oxå ! du vet att ja säger d ja tycker o e ärlig, speciellt om nån vill höra d ! men du kan fan inte ta d du ber om. utan då blir du arg o ber mig dra åt helvete o säger att ja inte behöver höra av mig :O
d e en jävla dålig stil bara så du vet ! men kom ihåg att alla står inte kvar som små svansar för ja kan då fan oxå bete mig som dig !

kommer alltid älska dig men va fan när du ber mig dra åt helvete så kan ja fan göra d oxå ! så får väl säga som dig ! "ha d gott" !

Kommentarer
Postat av: Kusin J

du skriver ju faaaan bättre än en författare! fortsätt.

2009-07-12 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0