....

usch just nu har ja as tråkigt !
sitter på svenska lektion och lyssnar på när läraren snakkar om medeltiden tror ja xD hänger inte ens mä för d e ju inte roligt liksom...
vill bara hem o lägga mig faktiskt, känns som ja inte sovit på flera dygn fast än att ja sovit typ 9 timmar inatt :O

men aja imorn blir d kul (Y) då ska ja va mä kakson o sova hos henne och kanske dra ut en stund på kvällen (Y) :D
orkar inte va hemma sj längre all skit kommer bara när ja sitter sj :( och ja orkar inte tänka på d för ja vill fan inte veta hur allt kommer bli ! allt ja vill veta är va fan d e som e felet och sen va man kan göra åt d ! men d känns fan inte som att nån av undersökningarna visar nått :(. så d ska blir riktigt kul att bara få ha en kul kväll hos kakson !

satt igår kväll och smsa mä kakson och beckah och ja bara grät, kunde inte sluta för allt ja tänker på mä denna skiten gör bara att ja mår röv ! sen så fatta kakson va allt handla om nu, ja trodde hon visste om allt men hon trodde inte d va så illa så ja blev ju ledsen igen för att hon förstod mig och att hon kan förstå va fan ja går igenom ! men ja ska ju inte glömma att ja har flera vänner som verkligen ställer upp för mig ! det betyder mest för mig att dom finns och speciellt kakson och beckah och lorre ! <3333

men aja nu får ja väl fortsätta lyssna på läraren -.- 

pusshej ha d bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0