jävla fitta !

fy fan hur kan du sitta o ljuga om hur d verkligen är?!?!?
att du har mage om att ljuga om ditt eget barnbarn o smut kasta mig så som du gör :O
fy fan säger ja bara ! lägger du över skulden på mig mä skorna så komemr ja då fan aldrig åka upp till er igen !
jag lovar ja blir den sista av alla som besöker er igen ! usch va arg du har gjort mig sitter o mår skit för fan ! sitter o har gråten i halsen o bara mår skit av d ! :'( du har verkligen sårat mig när du säger som du gör ! att du bara kan mä o va så jävla falsk som du e :'( förstår fan inte för du säger en sak o lever efter nått helt annat ! jävla pisskärring e du när du håller på så här :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0