trött !

fan va trött ja e idag ! d finns en jävligt bra anledning till att ja e d oxå ! :P
igår va d lixom världens kalas för pappa, så ja satt ju o hade as kul o sen ringer johan o frågar va ja gör vid typ nio tiden :P så han frågar ju om ja vill dra en film mä han, så han kom o hämta mig o så såg vi på how i meet your mother :P
senkörde han hem mig igen vid elva, så när ja kommer hem så är d fortfarande världens fest :D
så sen börjar pappa o tjöta om vf inte johan hängde mä in :O så han tjöta massa om att han ville ha johans nummer (som han inte fick) :P
så pappa börja skriva från min mobil o skrev att johan va en kykling som inte våga komma in :P hahah d skulle inte ja heller gjort för min släckt e öm ja den e... min släckt? xD hahaha

men sen så sa johan d att han kanske kunde komma senare :P så när alla hade dratt hem så skulel johan köra hem en kompis o sen kanske komma till mig :P men d gjorde han inte han blev kvar hos sin kompis ett tag o ja gick o la mig :)...
tyvärr kunde ja inte sova så ja har legat vaken hela natten o så gick ja upp för att jobba vid åtta.. så tekniskt sett har inte ja sovit nått sen igår :P hahaha

så just nu hör ja bara tjöt om att ja kallas för cow o johan för chicken av min pappa XD hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0