jobbat :)

hejhej :). idag har ja vart o jobbat, rätt kul var det för det var första gången ja jobba dag på denna arbetsplatsen :P. brukar annars bara jobba kvällarna där liksom. så d va kul för ja fick träffa massa nya folk :D o så en av mina gamla vanliga tanter :D. hon krama mig som vanligt o sa att hon hade saknat mig (har inte vart där nu på två veckor eller nått) :D känns gott o höra att man e uppskattad där iaf :D

men ja fick tyvärr inte träffat min tant som e som en extra mamma för mig xD. hon e skit rolig !
Ja skulle liksom ut en kväll efter att ja hade jobbat, o så hade ja ett VÄLDIGT litet hål i minna leggiongs, o hon bara "vf har du inte sytt dom? så där kan du ju inte gå! ta nu av dig så ja får sy dom!" hahahah, ja fick verkligen ta av mig dom o sitta där halv näck XD hahah. helt underbar kärring ! :P

det enda som var negativt mä idag var att jag åkte på att tvätta för en tant. inget fel på att tvätta så sett, men den här tvätten var vidrig för den var bara gjord av massa pissekläder :O sååååå vidrigt höll på att spy ! sen vart d ju inget fel på tanten hon va ju jätte mysig men hennes tvätt alltså, den finns d inga ord för XD hahaha

sen när ja kom hem så fick ja käkat lite, o så bara ja däcka i soffan (A) vart skit trött ! så ja sov la i två timmar lr nått hahah. gott som bara den var det ! :P

men nu ska ja iaf dra mig orkar inte sitta vid datan längre, e fortfarande trött (a) xD men ha d gott !

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0