rensa rensa rensa :D

nu har då ja rensat ut massa jäkla kläder :D känner mig stolt, fast d värsta är att man känner sig rätt dålig oxå. för när man tittar på vissa av kläderna ja slänger så funderara man o kommer fram till att många av plaggen är knappt andvända :O
alla kläderna går därför till en av emmaus klädkonteiner (lr hur d nu stavas (a)).
men ja måste verkligen slänga kläder nu för som sagt mkt av dom använder ja knappt, och då tar de ju bara upp massa onödig plats i mina lådor :P.
mina låder är typ tomma nu :O xD men aa d e fan bara bra för på onsdag bär d av till ullared o shoppa en massa shit :P hahah älskar att shoppa (a).
får ju även lönen imorn :D (Y) o studie bidraget på fredag :D ännu mer great (a) :P. 

har iaf grymt tråkigt just nu, måste plugga körkortsteori -.- inte kul o sitta o läsa, tar ju så otroligt lång tid :(. som tur e så har ja köpt mig den lätt lästa körkortsboken så går d iaf någorlunda snabbare.

aja ska väl sätta igång mä läsandet :/ (men körkort snart :D) (Y) så ni får väl ha så skoj för mig då då ;) haha

PussHej  

Kommentarer
Postat av: Anna

Helgen har varit riktigt nice, lugn men bra.

Min kille var borta på jobb hela menkom hem i fredags så då blev det filmmys med godis och kramar. Resten av helgen har bara flytit på i en soft anda.



Vad gör du på veckorna då? Går du i skolan eller jobbar du?

2009-10-26 @ 20:05:40
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag jobbar natt på ett äldreboende, även extra på dagen om det behövs.

Pluggar ledarskap på distans, sen ska jag bli the BIG boss! ;)



Vad härligt med studenten, den tiden var askul. Vilken linje går du?

2009-10-27 @ 17:52:35
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0