2011-01-04

Idag fyller min älskade kakson 20 år :D <3 grattis till henne för femtio elfte gången ! ;P hehe

låg och prata med christian hela natten så jag fick ju sova knappt 3 timmar :O men smällar jag kan ta :P hehe.
har klippt mig idag, äntligen så har jag hittat en bra frisör ! :D nu kan jag gå och klippa mig och inte behöva va nervös/rädd hur gött som helst ! :D skiter i priset för hon e liksom så jävla duktig :).
sen har jag möblerat om hela mitt rum så nu känns det nytt och fräscht, hade bara gjort bra om man fick målat/tapetserat om oxå men men kan väl inte få allt :P.

imorn ska jag på möte, träffa syrran en snabbis sen blir det till att åka upp till christian :). ska bli roligt faktiskt :), sen vetja inte va som händer resten av dagen varken heller på torsdag. men på fredag blir det party för kakson ! :D

hoppas alla ska ha en lika skön o go vecka som jag !

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0