risketten m.m :)

idag va ja o gjorde riskettan (Y) grymt onödig enligt mig ! betala 700 spänn för att sitta o lyssna på sånt man redan vet från kl 8.15-12.00 -.-... plus att snubben bredvid mig satt o knödde och flytta sig närmare mig hela tiden o luta sig på mig ! usch säger ja för sliskiga killar ! xD
det enda som var någorlunda intressant var att lyssna på micke (gamal knarkare här i uddevalla) som berättade om drog-delen och om hur han har haft det mä sitt missbruk och hur han har det idag :) lite sorgligt men han har ju tatt sig ur det och har vart ren i tre år det är fan grymt gjort av någonsom har knarkat i 27 år !!!

sen gick ja på utvecklingssamtal :) kul o sitta o tjöta lite mä maud, den bästa (och den sämsta) läraren man kan ha ! :P hon är helt underbar egentligen men samtidigt kan hon va en sån jävla räpa ! :P men allt gick iaf suveränt i skolan sa hon ! :D skit bra ju !

men en sak ja har fått höra nu det sista som jag är så grymt trött på att höra nu, det är när folk kommer fram o säger att jag har gått ner så mkt i vikt o liksom säger "oj va smal du har blivit, jätte fint". visst detta är nått som samtidigt är kul och höra mensamtidigt inte ! blir bara typ ledsen för ja har ju inte gått ner i vikt o blivit smalare p.g.a. träning, utan det var ju p..a. mina mag problem som ja haft :(. dom är ju behandlade nu så ja kan ju äta någorlunda men ja troraldrig det kommer bli som förr men ja får va nöjd mä det lilla. menändå störande o hela tiden bli påmind om problemen man haft, dom kommer ju alltid va mä mig, ja har blivit starkare av domoch lärt mig uppskatta saker som man tar för givet. men som sagt inte kul att jämnt bli påmind :( ja älskar att ja har gått ner i vikt, men ja skäms för att ja inte gjort det av träning ! säkert ingen som förstår, men det första ja fick höra va folk trodde att ja hade var:
- gravid
- bullemi/anorexi
- psykisk sjuk/depprimerad
osv...

inget kul o höra o absolut inte att kompisarna frågar om ja har anorexi ! :'( sårade djup o det är nog just därför jag inte vill bli påmind.... men ja är stolt för ja har börjat träna som en gris så viss del till att ja har blivit smalare över rompa o lår är för att ja tränat, och så har ja gått upp i vikt efter att ja fick medicinen (Y) så ja är tillbaka till min vanliga vikt. inte många som blir glada för att gå upp i vikt men det blir fan ja iaf efter denna jävla resa ! :P haha. ville bara skriva av mig lite men nu ska ja dra o se va för filmersom går på bio för ja o johan ska dra o se nån film i veckan :D



aja PussHej


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja riskettan kändes rätt onödig, men jag tyckte som du skrev att en del av det var rätt intressant.

Ja jag har körkort, jag har haft det i snart tre år den 22 dec mer korrekt.



Hittade du någon intressant film ni kunde se på bio? :)

2009-11-10 @ 09:55:50
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ahaa, okej.

Jag har läst en del recensioner om att den nya 2012 ska vara riktigt bra.

Vi tänkte nog se den på fredag, om vi känner oss pigga efter veckans jobb. :)



Är han aktiv inom politik din kille? Vad gör han? :)

2009-11-10 @ 11:26:12
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Aha, ja jag är faktiskt totalt ointresserad av politik. Jag var mest bara nyfiken vad han sysslade med! haha



Absolut, jag ska berätta hur filmen är. Jag är faktiskt lite nyfiken på den. Min bror var på premiären och han sa att den var grym. :)

Det enda jag egentligen ser fram emot är bio popcornen, det är ju bäst! haha



Vad händer till helgen då? :)

2009-11-12 @ 10:36:53
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0