samhälls är bara såååå jävla tråkigt !

usch sitter o har samhälls lektion och det är ju svin tråkigt ! hatar politik för ja fattar d verkligen inte, och politik är det ända vi snakkar här på dessa lektioner :( känner mig så jävla korkad :O men ja fick iaf ett VG på de provet ja gjorde igår här i samhällen :D (Y) känns bra.

sen har ja etik lektion o sen redovisning i sjukvårdlektionen, o martina är inte här :O ! vart fan e du :O !?!? men aja då får man väl göra redovisningen på måndag annars för ja o svensson kan inte göra den själva för då lämnas en stor del bort. men aja detta löser sig :P haha

nu slutar ja snart o då ska ja dra o käka lite o sen dra ner o köpa godis åt mamma :) sen blir d myskväll ikväll mä kakson :D längesen nu !! :D

btw d snöar ute :O d e coolt men synd att d e så blött ute så d inte kan lägga sig utan d bara förvinner :(


aja pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Var bor du? Tänkte på att du skrev att det snöar ute? :)



Har du lust att vinna smycken så kom in till mig och tävla i en filmfråga.

Rubriken är tävling. :)



Ha en bra dag!

2009-10-16 @ 10:19:10
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: R e c o v e r M e e <3

Hej! Följ mig med bloglovin. Läs om helvetet att leva med anorexia och följ mig varje dag. <3

2009-10-16 @ 10:40:11
URL: http://www.recovermee.blogspot.com
Postat av: Malin

SV: men lussebullar utan saffra är inte lussebullar haha :D

2009-10-16 @ 19:56:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0