Bättre !

Usch va arg och ledsen jag var igår ! Min dag började jätte bra hade en helt och hållet skit rolig dag tills jag kom hem. som vanligt så var pappa på krigstigen så jag och han började bråka som vanligt. är så trött på alla dessa fajter vi ska ha jämnt och ständigt, så otroligt trött !!!

men idag är dagen i alla fall bättre måste jag då erkänna, känns fruktansvärt bra. fick mig även en dejt till balen igår kväll :D. haha har ett krav på Svensson (dejten) däremot, och det är att han inte ska snusa lös snus på hela den dagen, Svensson tyckte däremot att ja va galen eftersom jag bara kunde komma på den tanken. Men va fan tänk er när lös snusen rinner och så ska vi stå o le på vårt foto, hur illa ser det inte ut då när hans snus rinner. Nej usch sånt går jag inte med på bara ! haha men jag sa att han kunde få snusa portion men då helt plötsligt va han med på min idé så han ska inte snusa överhuvudtaget :D. så jag är nu en glad kvinna hahahah.

ska sätta mig med mitt reigions arbete nu eftersom att vi har prov på fredag. Jag och cizzi kom överrens om att hon skulle leta upp svaren på frågorna om kristendomen och jag på islam. så byter vi svaren sen så blir allt mycket lättare ;). Fan man måste ju vara smart, behöver ju inte arbeta i onödan när man kan ta hjälp av andra som behöver hjälp ;) hahah

Aja nu ska ja då som sagt dra, kanske skriver lite sen PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt me bråk, vad bråkar ni om?

2010-02-09 @ 21:58:58
Postat av: Josefine :)

ja du vi bråkar om allt, det är aldrig någon riktig frid mellan oss. så bråken är allt från himmel och jord... men aa när vi väl är vänner så är allt så himmla kul !

2010-02-10 @ 09:50:50
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: Anna

Bråkar ni ofta du och din pappa?

Tråkigt med bråk hur som helst vad det än handlar om.



Helgen var ok en massa jobb men när jag kom hem på söndag så somnade jag i princip direkt och vaknade efter någon timme med värsta illamåendet så du kan ju chansa en gång vad jag har gjort sedan i söndags.. med magsjuka och allt.

Idag är det bättre, idag har jag lämnat lgh för första gången tog mig 17 trappsteg ner och ut för att hämta posten det var skönt med luft. Men jäääävligt jobbigt att trava upp igen när kroppen energilager är totalt uttömt när jag inte kunat äta något sen i söndags.

En effektiv med äcklig bantning kan man kalla det! :D



Vad ska du hitta på i helgen då?

Kram!

2010-02-11 @ 15:05:56
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0