NÖJD !!!

Va på överby igår med erre, och så hitta vi student klänningar men köpte inga. Men när jag kom hem så ångra jag mig så stort så jag och morsan, systrarna och emilio åkte upp idag och köpte min klänning :D:D.


Kläning och "tröja" från Vila

Den är ju inte så vit som den ska va, men jag tyckte det var rätt snyggt att ha denna oxå för då har man ju inte som alla andra. så "smart" tänkte jag :P. Tänkte först att det blir konstigt att inte ha vit men sen så gilla jag modellen så, så att jag ville verkligen ha den :D.

ska dra och käka lite nu :D PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att du gillar designen, bara att säga till om du upptäcker något du vill ändra! :)



Vilken snygg klänning, diggar den hårt! :)

2010-03-28 @ 18:30:48
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Samma här, jag är rätt dålig på presenter! Men fick ett jätte bar tips av en tjej som heter Malin. En upplevelse, så jag ska kika på det.

Vad ska du göra i påsk? :)

2010-03-31 @ 10:31:28
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin, hur håller du upp tuttarna :) har du så fasta eller har du BH eller brösttepj, ett tips é brösttejp fall de skulle hänga här var ;)

2010-04-01 @ 17:33:40
Postat av: Josefine :)

SV: hehe tack ? :S men nej jag har såna tutar, finns varken bh lr tejp under den klänningen. :) (Y)

2010-04-04 @ 21:32:32
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0