weey :)

idag har ja köpt mig ett par skor till min samling :P hahah . o äntligen blev d ett par klackskor :D har la inte vågat köpa d eftersom ja e lång som ja e, men nu skiter faktiskt ja i d för ja vill ha minst ett pa klackskor :D.

som sagt ja vet inte vf ja blir så glad för att köpa skor men ja får ett jäkla leende o blir as nöjd ! o när man drar in i en sko butik så kan ja gå där as länge o bara kolla o testa skor xD hur komiskt som helst för d e ju ingen annan i min familj som e så här förälskad i skor :P ahha men men ja är iaf helt såld på skor :D

ha d tipptopp pusshej

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha jag är precis likadan xD Fast i min familj är vi tre tjejer som är likadana så vi har spenderat många timmar i skoaffärer genom åren :P

2009-07-28 @ 18:28:25
URL: http://trulyme.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0