update !

okeej igår gjorde ja nog d hemskaste någonsin !
jag va på näl o gjorde en undersökning, dom stoppa en slang genom näsan till halsen o  ner i magen för att mäta massa olika tryck o shit :O o sen när dom va klara mäd en så fick ja en ny slang som ja skulle ha i 24 timmar för att mäta ph-värdet....
d va riktigt äckligt o ja bara låg o grina hela tiden o mamma stod brevid o höll mig i handen (A) xD men seriöst va såå jävla skönt att ha mamma där för hon gör verkligen allt lättare ! hon e som en bästa vän för mig nu mera ! trodde verkligen aldrig d skulle bli så här mellan oss :O men ja e glad för ja har alltid vart mammig o kommer alltid att va d ! :D

men iaf så hade ja den igår o fram tills elva idag, för då drog ja ut slangen sj o åkte sen till sjukhuset o lämna in den (Y). va as glad när ja blev av mä den kan ja då säga ! :D

sen fortsatta dagen mä att ja åkte till torp o handla mä mamma o sen köpte presenter (Y) o sen åkte vi hem o gjorde egen muslie (Y) skit kul va d :P hahah
sen åkte vi till simskolan mä julia när vi va klara där så drog ja till beckah o hjälpte henne att färga håret igen :D
sakta men säkert så börjar håret bli blondare iaf (Y)
så nu sitter ja o ser på tv efter att nyss ha duschat tussi (hunden min) :D (Y)

ha d bäst pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0