lugn o fin helg mä en trött josefine !

haha helgen har vart bra men ja har vart grymt trött !
Fredag: i fredags började dagen lugnt, sen blev d att ja åkte o jobbade :). sen kom johan o adam o hämtade mig så åkte vi hem till johan och såg på film. lr såg o såg gjorde vi inte för vi började se sen kom johan på att han oxå hade sett filmen och då skulel vi byta film men när vi väl fått hem den så va johan trött o adam gick hem, så d blev ingen direkt film utan en massa mys ist :). sen när vi la oss så hann ja inte somna (som vanligt) så han somna o börja snarka så ja gick ut ola mig på soffan. sov nog bara två timmar den natten för när ja la mig på soffan så gick d inte att somna så ja la mig o spela spel på mobilen ist :P.
lördag: så på lördagen så körde johan mig till jobbet för ja hade glömt att lägga av mig jobb mobilen -.-. sen tog ja bussen hem för ja tyckte inte johan behövde vänta på mig eftersom han skule iväg. så n
r ja välkom hem trött o sleten så fick ja ordnat till mig lite eftersom ja skulle på film kväll hos kakson :). kom dit bort vid halv två o filmerna skulle börja vid två. vi skulle se på alla sagan om ringen filmerna eftersom ja aldrig har haft ork att kolla på dom (A) :P. så vi hade iaf räknat ut om man börjar mä första filmen vid ett så skulle vi va klara vid tolv ett nån gång på natten. men ja orka fan inte hålla mig vaken så ja drog hem efter andra filmen (kvart över nio) :P. sov jävligt gött när ja kom hem kan ja ju lova iaf ! 
Söndag: vaknade upp efter en god sömn, skulle väl ha kunat sova längre äntill tio som ja gjorde, men ja va tvungen att gå upp för att gå ut mä tussi (min hund). glad som fan blev hon iaf när ja kom ner till henne :P hahah hon viffta mä svansen så d slog i väggen hahaha. sen satte ja mig under ett täcke o såg på en film :P.sen har ja absolut inte gjort ett piss idag men ändå är ja helt slut ! :O helt sjukt men aja ja får väl dra o lägga mig snart då :P ahahah.

har ju haft lovdenna veckan o den har vart jätte lung o go mä en massa mys ! :D
imorn blir d skola igen iaf, sen blir d teori lektion på kvällen oxå. så d blir bara en massa pluggande imorn :/ men aja d blir nog bra tillslut ändå :).

nu ska ja i vilket fall som dra mig :) ha d gött PussHej

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha ja det är ju tur att man inte är förvirrad eller stressad när man skriver, kikade inte ens av vad jag skrivit innan jag klickade skicka. ;)



Det som skulle stå var "ta dom bilder du orkar" :)

Haha



Nice jag har lagt till dig på msn nu! :)

2009-11-01 @ 20:24:07
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: John

Kikar förbi

2009-11-02 @ 09:09:54
URL: http://lifeaccordingtojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0