tråkiga läxor -.-

hade en plan om att ja skulle åka hem färga håret och under tiden när detta satt i så skulle ja göra mina läxor, tror ni d blev så?
självklart inte, d blir aldrig som ja har planerat ! (a) xD
ist så satte ja mig o kollade facebooken medans färgen låg i, visst ja gjorde lite på läxan faktiskt men d va inte mkt :P. ska sätta mig med samhälls uppgiften imorn och hinner ja inte med etik uppgiften så gör ja den mä mama imorn :) känns bra att ha föräldrar som e bra på två olika saker :P hahah kan alltid få hjälp av dom, o om ja inte får d från dom så har ja smarta vänner ;P hahah


Kommentarer
Postat av: Anna

Bio popcornen var as goda som vanligt, dom kan man aldrig bli besviken på! :)



Har du färgat håret? Vilken färg blev det då?

Haha ja då, nyfiken som alltid!

För mig är det en massa jobb som gäller denna vecka även lite plugg. Förhoppningsvis ska jag hinna spendera några vakna timmar tillsammans med min kille med men just nu ser det tungt ut. Vi jobbar liksom om varandra denna vecka! :(



Ha en bra dag! :)

2009-11-17 @ 09:38:06
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Det var längesen, hur är det med dig? :)

2009-12-03 @ 21:03:07
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0