hejsan hoppsan :)

baka bullar mä johan igår :D gick jävligt bra förutom att vi (jag) glömde och pensla in mina bullar mä ägg och hälla pärlsocker på :P haha men på johans bullar så ägga ja dom men inte pärlsockra (A) haha ja va trött igår kan ja ju bara säga ! haha
brukar ju alltid göra iordning efter mig men gjorde allt förutom att diska för d orka ja fan bara inte :O han hade ju fullt i disk över allt :O. d räcker väl mä att ja går o små städar o gör iordning jämnt, lite får ju han oxå göra :P haha

aja ja kommer förmodligen ha hans lägenhet nästa helg när han e borta så då kommer d ju bli en helt ny lägenhet efter ja o erre gjort iordning där :P haha han kommer säkert inte känna igen sin lägenhet igen på söndagen när han kommer hem :P haha.

usch idag ska tussi till vätrinären hon e verkligen jätte dålig :( hon orkar inte gå o så har hon ont i sin bakdel, o d rinner ur ögonen o äter typ ingen mat längre :'( ja säger bara fan om ett djur till ska tas ifrån mig !!!! tussi kan ja inte leva utan d funkar bara inte ! men inget kommer iaf inte hända idag för hon ska vara mä oss helgen ut iaf sen om d e nått så e nästa vecka förstörd om ja bara säger så !!! :'( usch d e fan hemskt elva underbara år ihop o nu är hon helt plötsligt jätte dålig :'(

aja nu ska ja dra mig o bara ta d lugnt o lyssna på musik innan ja ska dra o jobba, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0