städat m.m

va ju på ullared igår .D as kul fick mig massa nya kläder :D fast slut notan va ej kul ! hade sån ångest när ja skulle fram till kassorna :P hahah men men spela roll ja får ju kläder iaf ! :D
sen drog ja ju hem satt hemma o plugga lite, sen drog ja till stan mä backah :). sen fick ja för mig att ja skulle dra till kakson, så ofcs gjorde ja d för d va as längesen ja va där :P. vi hade AS kul som vanligt ! :D <3
sen drog ja hem för johan skulle komma o hämta mig :). så ja drog mä han hem o sov där, låg o myste länge och väl. jätte mysig kväll efter en lång o jobbig dag :P.

vaknade idag morse av att en kall johan försökte ta sig in under mitt täcke :P. så d blev en liten mysstund idag morse då oxå :).
sen drog han till jobbet :( ja skulle försöka fortsätta att sova men d kunde ja inte så ja låg bara där en stund sen gick ja upp o började städa o käka frukost sen drog ja mig hem ist :).
sen när ja kom hem så fick vi i familjen för oss att vi skulle städa ur vårt förråd :O  d va fan på tiden kan ja ju säga ! herregud nu för en gångs skull så kommer vi in i förådet o kan gå där för första gången sen vi flytta hit, för tio år sen ! fatta att d va mkt skit där ! d va en jätte vidrig o stor spindel som låg i en kruka och till och med den va ju död :O usch va äckligt !

så nu har ja gjort en jävla insatts idag :P. sen blir d att dra på teorikurs (Y) men nu blir d nog iaf att laga lite mat :D

ha en goer dag ! PussHej

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med en massa kläder, det är aldrig helt fel! ;) Kan man få se någon bild på vad du hittade för fint?



Mmm, jo jag trivs bra där som nattare, dom flesta är jättegullig. Kan dom inte sova så sitter man och pratar lite med dom på sängkanten. :)



Vad händer i helgen då?

2009-10-30 @ 13:37:34
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta domb ilder du orkar, men det är alltid kul att se vad andra köpt! :)



Fredag natt spenderades på jobbet och resten av helgen har varit lugn och skön! :)

2009-11-01 @ 14:55:48
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0