7.00-22.00

Nu måste jag säga att jag har en djävulsk värk bak i ryggen. Har vart på jobbet i över tolv timmar ! Och en sak måste jag säga att jag och lisbeth hade fan inte roliga och inte heller lätta dubbel bemaningar.... fan va tunga dom va så det är inte konstigt att jag har ont ! Men e man lång och har små problem mä leder så får man fan så här jämnt .... :(

Gjorde förresten högskole provet igår, kändes som att allt gick jätte bra men när jag rättade provet när ja fick min rast på jobbet så börja jag nästan grina av irritation och besvikenhet!!! Fick fan 3 mer fel än sist jag gjorde provet, så jag får ju samma resultat denna gången. Fan vart så jävla glad när jag var klar men sen efter rättningen så vart hela min arbetskväll förstörd ! Ville bara hem och sätta mig och grina så besviken jag var på mig själv !...

Aa nu ska jag dra mig till kojs och vila ryggen så kanske den e något bättre imorn (förhoppningsvis)

PussPuss :)

Kommentarer
Postat av: mikis

va snittar du för ngt? Hur lång tid tog de, vf gör du provet? För att läsa te ngt speciellt??

2010-04-12 @ 16:14:12
Postat av: Josefine :)

0,4 fick ja -.- man håller på med det från halv nio till fyra men eftersom jag har dyselexi så fick jag från 9-16.35 :).. ja ska plugga till sjuksköterska, gör provet för att öka mina chanser till att komma in. :)

2010-04-12 @ 16:27:03
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: mikis

okej behöver runt 1.0 eller? har du bra betyg från gymnasiet nu? Fundera på att läsa de me men de blev socialt arbet ist :)

2010-04-14 @ 01:20:28
Postat av: Josefine :)

SV: Vet faktiskt inte vilka antagningspoäng men ja vill inte veta heller utan jag kör på och kommer jag inte in så testar jag igen :P hehe men ja ja har ju inte ur kassa, tre MVG och några fler VG och sen några G :)aha okeej e d skoj då? :)

2010-04-14 @ 22:16:02
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0