Dagen Igår, Idag, och Helgen I Sin Ära :)

Nu ska ja tjöta lite om va ja gjort och sen va som kommer hända :).

Igår: Jag övningskörde med pappa igår för andra gången, kändes roligt att vi va vänner nu igen. Det gick faktiskt rätt bra, körde ju  bara på en stor parkering men d e ju kul det med, men jag glömde göra en massa som ja skulle. Jag skulle växla motorbromsa kolla i speglar och blinka, skulle riktigt leva mig in i att köra i trafiken hehe. och när ja både skulle växla ner motorbromsa och blinka så blev det att jag jämnt glömde blinka haha. Men men det blir bättre nästa gång :) kanske ska köra idag :).

Idag: Jag ska snart dra mig från skolan och upp till syrran sen blir det hem och kanske hem för att käka och sen dra iväg och köra och sen jobba :) känns gött att jag har massa tider nu i april och att jag ändå oxå är ledig lite grann. Men nästa helg nu när vi ändå pratar på jobb, så kommer ja inte va ledig direkt -.-... Det är ju högskoleprovet på lördag (10/4) och sen slutar det halv fem och sen blir det till att snabba sig in till uddevalla för att börja jobba 18.15-22. sen på söndagen så jobbar jag 7.30-16 och sen stressa hem för att hinna äta och dra tillbaka till jobbet ochjobba från 18.15-22 igen haha money money ;D.

Helgen: På fredag blir det 30 och 40 års kalejs :D, träffa min nya bebis kusin för första gången oxå :D. Men det är mina älskade morbröder som fyller år :). Sen på lördag blir det upp till farmor och farfar och fira påsk :) ska bli lite roligt men sen e det hemska att dom två är två styckna stor rökare så det är jobbigt att vara där för lång tid, man får sån huvudvärk av rök lukt :O.
Men sen på söndag så blir det ta det lugnt och kanske köra lite och sen jobba igen :).

Aja nu slutar min lektion så nu ska ja dra som sagt :) ha det gött ! :)

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0