Helgen + första praktikdagen :)

haha helgen har nog vart givande inte för att jag direkt kommer ihåg för jag har såna jävla minnes luckor sen i lördags xD inte roligt faktiskt men man måste väl kunna skratta lite åt d, för det jag kommer ihåg så hade jag roligt :P hahah. Jävla partey kan man ju lugnt säga iaf :P hehe.

men jag jobbade hela helgen faktiskt :) fast eftersom jag vart bakis på söndagen så låg jag elt pall, aldrig mått så illa ! så det blev inget jobb på söndagen faktiskt :/ men vem fan kan gå till jobbet när man bara spyr så fort man reser sig upp ? Jag spydde verkligen magsaft i det sista, fan jag vart helt ras .....

Men nu har jag även börjat min praktik :) praktiserar på avdelning 4 på u-a sjukhus. det är en akut ortopedisk avdelning :). Tycker faktiskt att det verkar helt okeej :) fast jag gör tre helger i rad men förmodligen så kommer jag ta bort några dagar för på 3 veckor så har jag gjort 136,5 timmar och ska bara göra 120 (på 4 veckor).

men nu ska ja dra mig för nu ska syrran ha datan :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter kul med praktik! :)

Trivs du bra där?



Kram

2010-04-21 @ 10:47:42
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0