påsklov :)

Nu är det påsklov, fast än att det inte känns som det eftersom jag knappt är direkt ledig...
Ska jobba idag, onsdag, lördag och hela dagen på söndag. fan har fullt upp, men på torsdag blir det fan skoj. Då blir det supa på lipz :D säg till om nån vill mä ! :D kommer självklart bli kul ! :P hah

Nu blir det iaf ut till torp för att köpa nya joggingskor och vanliga skor och sen en kjol eller nått liknande och sen en tröja :) och självklart en present till syrran som fyller år imorn :D Grattis till min storasyster som fyller 22 år :). <3

Ska som sagt till torp så nu får jag dra mig för birgitta och kakson kommer och hämtar mig :).



PussPuss

Kommentarer
Postat av: Sebbe

You are soooo qute! /Sebbe (killen som tiggde date med dig förut på MSN:-))

2010-04-06 @ 10:25:27
Postat av: Josefine :)

SV: thx :) och d e inte bara du som har tiggt om d så vet inte exakt vem du e eftersom jag inte heller vart på msn på ett tag (A) haha

2010-04-06 @ 13:22:06
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Haha, OK. Jag är från Norrland men har släkt i Uddevalla som jag brukar hälsa på och då tiggde jag lite date!:-)

Hopas allt är bra med dig. Jag vill fortfarande ha den där daten!:-)

2010-04-06 @ 20:26:39
Postat av: Josefine :)

SV: Nu vet jag vem du e ! :p det var du som va lite äldre ja :P haha

2010-04-06 @ 21:21:24
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Ja men jag ser ut som ett lammkött!:-)Ge mig din mail så ska jag maila lite färska bilder om du vill!

2010-04-06 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0