Rygg Fan

usch har så ont i min rygg minsta lilla lyft som är ett lyft för mkt så går jag som en 80 åring igen... så nu har jag vart ute och gått två dagar irad för då kanske den stärks lite. Så idag tog jag ut akilles (syrrans hund) på en riktig lång promenad så han riktigt fick springa av sig :D, han vart jätte lycklig. Han e min "lilla" pojke, han sprang som en idiot och så försöker han ta alla riktigt STOOORA pinnar/stockar för att ha nått att bära på xD hahah han e fan för rolig ! :)

Men nu snart så blir det till att åka till jobbet idag igen, jobba igår oxå och ska jobba varenda dag som e kvar denna vecka ..... Men nästa vecka börjar min praktik på avd 4 (akut ortopedi) :) så då blir det inte mkt jobb :).

Nu som sagt ska jag dra mig, ha en nice dag :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0