offshore VM i lilla Uddevalla

Jag var aldrig på själva racet men tydligen så va det inget större ändå så jag e nog glad att jag bara körde stenhårt på att festa ! :P haha

Fredagen: Då var jag först och jobba sen drog jag med syrran och jessica och festade :D (y) skit kul kväll var det, det ska göras om igen (y).
Lördagen: åkte jag + familjen + tommy och kicki ner till gbg och shoppade och sedan käkade vi på resturang thaimat :D. Jag köpte mig iaf inget större bara en väldigt söt pyjamas och sen en jätte fin klänning till julia som hon själv fick välja ut :). Eftersom vi va så tidigt hemma (typ 19.00) så gjorde jag mig iordning och drog yttligare en krog runda, men denna gång med min älskade beckah :D, vi hade oxå riktigt kul och jag var fan i mig nykter den kvällen ! :P hahah det e fan ovanligt för mig hahah.

så jag e nöjd med min helg kan man ju säga :).

Idag har jag iaf vart och plockat blåbär med julia (lillsyrran), förmodligen ska vi ut på ett annat ställe imorn med :).

men nu ska ja dra mig, ha d fett nice !

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0