firade !

Ni ska bara veta vad jag och rocco firade igår till att jag har fått nytt jobb !
Gud vad kul vi hade, packade som få vart vi men vi hade koll på oss själva ändå :P hahah.
Men oj oj oj vad man vart torr i munen och seg nått soppas idag när man vaknade.

och så ringde ju jobbet och väckte mig och fråga om jag ville jobba några dagar till så tog ett par dagar faktiskt :D, sen jobbar man hela jul helgen så nu jävlar ska det tjänas pengar igen hahah

Nä nu ska jag dra och försöka få i mig lite och äta sen så ska jag dra och handla mat till mig och rocco. :) ska laga mat till oss ikväll så har hennes lägenhet och kök för mig själv ikväll ! :D så när hon kommer hem så ska vi käka och ha en rolig tjej kväll :D, så jävla nice ! :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0