blääää !!!!! :'(

Nu är det visst min tur att inte kunna hålla någon mat i mig ! magsjuka är fan det värsta som finns ! :'( som tur va så började all illamående efter att ja slutat jobba så ja fick iaf mina timmar, men jag får inga imorn eftersom ja e tvungen att sjukanmäla mig ! :'( buhu förlorar fan över 600 spänn på att va borta imorn :''''(.

Men nu ska ja flytta in i badrummet så hörs när helvetet har tatt sitt pick och pack och stuckit !!!!!

hoppas bara inte detta hälsar på er, ha d gött


PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Va é detta för en konstigt kort :D?

2010-02-26 @ 16:55:30
Postat av: Josefine :)

Jadu, det är ett foto på mitt hår och mina glösögonbågar :P tycker att d fotot e rätt fint :P heheh

2010-02-27 @ 11:18:26
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: anna

Småcool hehe ;)

2010-02-27 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0