Dagen i sin ära

Låg o tjöta på Igor igår om att ja tyckte han kunde komma in tidigt till jobbet för att sitta o dricka kaffe/tjöta/käka frukost med mig :). Som tur är så har jag en helt underbar vän som faktiskt ställer upp och kommer in en timme tidigare för att sitta med mig. Så dagen Börja med massa skratt, synd bara att jag var tvungen att gå upp fem för att kunna hinna mä bussen... För nu kan ja då meddela att jag är trött ! Har i vilket fall som haft en rolig och jävligt lugn arbets dag.

Btw jag har inskaffat mig en "twitter" bara för skojs skull. Hehe nått måste man väl änna ha att göra ?

Aja nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt mig, så ha en fortsatt nice kväll och en trevlig dag imorgon. :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: mallan

Skriv och uppdatera mera intressant att läsa :))

2010-02-09 @ 02:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0