Hård Söndag !

Omg vilken jävla dag ! ;O
Kom mig upp ur sängen vid 13.00, sen mådde ja ju inte så bra efter går dagens bravader. ;)
Sen skulle ja ju jobba så vid 14.00 så hoppa ja in i duschen och snabba mig på eftersom ja skulle dra vid tre. så min "alla<3dag" har ja spänderat bakfull som fan på jobbet ! hahah kul som fan har det vart iaf. :)

Var på förfest hos emelie med Beckah, Sara, Nathalie och då självaste emelie. :) Drog sedan ner på cheers till Liz och hennes kompisar. Sen träffar man ju massa andra oxå, en av dom va ju allas käraste Martina. hahah sen vart ju några killar från Dalarna här och hälsa på, (några som Liz kände) och dom var ju gott roliga iaf. Alla vi vart ju fulla som i en strut må ja säga ! Så jag var nog iaf inte den enda som var grymt bakis idag (a). Har iaf nästan nyss blivit en någorlunda människa igen efter denna fylla ! hahah
Detta ska iaf göras om snart igen ! :D

Det har väl inte hänt så mycket mer denna helgen, jobbade kvällen i fredag så det var stress från skolan för att komma hem för att sen käka lite och dra till jobbet. :) samma sak händer imorn iaf eftersom ja ska jobba då mä ! :)

men aa nu ska ja lägga mig i sängen tror ja för ja e faktiskt väldigt trött fortfarande (a).
ha det nice nu ! PussPuss

Kommentarer
Postat av: anna

Vad arbetar du med ?:)

2010-02-14 @ 21:55:40
Postat av: Josefine :)

Jag arbetar i 2 st hemtjänstgrupper. så ja går hem till gamla och sitter och pratar med dom och hjälper dom med olika grejer. :)

2010-02-15 @ 08:04:30
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0