snö snö snö snööööö

har jobbat idag :) vart väldigt kul faktiskt ! glömde ju lämna jobb mobilen igår så ja drog ju ner o lämna den, o då satt bara anette där så ja fråga ju vilka som skulle jobba. och då var det ju hon, igor och bella som skulle jobba :). så ja drar ju vidare ut till mina gamlingar, o vem möter ja inte i trappen om inte igor hahah.
han fråga ju om ja skulle jobba hos dom ikväll med ett STORT leende som snabbt försvann när ja sa att ja jobba på söder. men ja sa att ja skulle komma o besöka dom iaf ! :P
så när ja hade vart hos alla mina gamlingar så drog ju ja ner till igor och tjöta mä han en stund, o då visa d sig att ja kunde få skjuss hem av honom ikväll ! tror ni ja blev glad eller :O som fan att ja blev ! ja slapp ju stå yttligare ute i detta jävla väder ! hahah

är så jävla trött på all denna jävla snön nu ! vill fan att den ska försvinna. men d e väl som vanligt att när ja inte vill att nått ska ske så gör det det och tvärt om. -.- jävla pisse snö i vilket fall som !

men nu ska ja lägga mig o sova tror ja :) ska ha svenska prov imorn :O håll tummarna ! :D

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur gick det på svenska provet, kändes det bra? :)



Ja nu är det sannerligen en hel del snö, har ni till knäna? Här uppe ska vi nog kunna säga att det är övermidjan iaf! Haha

Så pass att han halft drunkar om man ramlar omkull isf.

Inatt blir det jobb för mig så då ska man försöka hålla sig vaken. Har du något tips på någon nice internet sida eller nåt? Det är typ vad vi gör på natten, sitter vid datan och så. haha

2010-02-03 @ 12:44:36
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Så härligt att det kändes bra på provet! :)



Jag försökte kika in på den där sidan men internet är för segt här ute på vischan så den ville inte riktigt fungera så bra. Men jag kan ju alltid prova när jag kommer hem.

Bara ett par timmar kvar nu, jag kliver av vid 7.15 men tro inte att jag ska få sova direkt för det inte.. Först ska jag vänta på DHL, dom ska leverera ett paket till mig "någon gång mellan 8-11" som dom så fint uttryckte sig! Haha



Men efter det är det SOOOVAAA som gäller.

Ha en bra dag imorgon/ idag/ torsdag! :)

2010-02-04 @ 02:42:24
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0