länge längesedan nu !

Så nu va det allt bra tag sen jag satte mig och skrev lite här :O. har haft så jävla fullt upp så när ja väl kommit hem så har ja inte orkat göra något, men aa nu denna veckan så är jag ledig så nu får jag änna ta tag och börja skriva hehe.

Mycket har hänt, börjat jobba nu en jävla massa på mitt jobb har redan gått på ett schema börjar på mitt nästa nästa vecka och sen ska ja få yttligare ett :). har färgat håret oxå :D blev jävligt nöjd faktiskt ! saknar inte d blonda så mkt men lite ändå. Men inte en chans att ja kommer färga d så platina blont igen, sånt jävla jobb det har vart med det håret ! sen blev det ju så jävla tunt där i slutet efter att ja bränt sönder det så många ggr xD hahah. 



Men aa nu ska ja dra mig igen men lovar att d inte ska dröja lika länge som sist ! :)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0