onsdag

Hej Hej, inet skrivit på ett tag men har haft mycket och göra och inte haft mycket roligt att berätta. hehe har ju typ bara jobbat, käkat, sovit och gått i skolan. Men jag kan berätta om min trevliga dag som jag hade igår iallafall.

åkte ut till torp med syrran och emilio, och jag som e så skor och en sån väsk älskare fick ju inhandlat en väska och ett par skor ! :D Även ett par underkläder :) blev riktigt nöjd :)


Köpt på glitter 149 kr



Köpta på din sko 249 kr

sen åkte jag hem och beställde mig min nya mobil en nokia 5530 :D


Beställd från Katshing.se 2139 + frakt och silikonskydd

så min dag vart riktigt bra när man får shoppa av sig riktigt ordäntligt ! heheh

nu sitter jag i skolan och pillar och plockar med lite skolarbeten så jag får väl fortsätta med det så får ni ha det gött ! :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: anna

Fina saker, så mö du jobbar borde du vara svinrik ;)

2010-03-10 @ 16:50:17
Postat av: Anonym

SV: hehe aa ja borde väl va det, men nu e det ju så att jag sparar en hel del och sen drar jag och shoppar någon gång så där. och då försvinner ju lite (A) som du ser så vart ju inte mobilen så jävla billig, iaf inte enligt mig för allt som allt blev 2500 :p hehe

2010-03-10 @ 17:40:35
Postat av: anna

Sant, sparar du te ngt speciellt? Pluggar du va, inom vården är de så svårt me fasta jobb nu i våra regioner tråkigt, planer på vidareutb.?

Ska du gå med någon kille på balen?

Hadegottit

2010-03-11 @ 05:04:42
Postat av: Josefine :)

SV: nej nej jag sparar bara för att ha pengar sen när jag flyttar hemifrån :), ha en bra start liksom ! :P. aja men jag pluggar omvårdnad, tar studenten nu till våren och ska sedan läsa vidare till ssk :). ajo d där mä fast anställning e inget jag vill ha nu ändå, det fungerar bra att vara timmare, ska man läsa vidare så behöver man inget fast för d funkar inte då liksom :).

Ajamen jag ska gå med min killkompis :)

2010-03-13 @ 12:47:18
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0