talking

Har nyss kommit från Solariumet, och nu sitter jag och pratar med patrik i telefonen :) och så har han en skrikande malin i bakrunden :P. Hör inte riktigt va hon säger man hon tjötar iallafall så man inte kan sluta skratta åt hur sur patrik blir hahah.

känner mig någorlunda brun igen :) solning imorn igen kl 10.45 :D (Y) måste sola så jag blir brun tills balen och självklart sommaren ! :D

har vart hemma från skolan idag så jag har blivit frisk på riktigt! :) så sen är jag ledig imorn och på torsdag, känns skit gött att bara dra i skolan två¨dagar denna veckan :D hahah.
blir kanske utgång med grabsen på fredag ! :D Det blir skoj om det blir så, får hoppas på det iallafall ! :D för jag tar lätt av mina sparpengar för att dra ut mä dessa boys ! hahah

nu ska jag dra in i duschen så ha d nice gött folks !
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0