viking

vart och pierca mig idag mä lorre :D <3

fy fan jag som hatar nålar fattar inte varför i helvete jag gav mig in på det, vart så in i helvete nära på att backa ur i sista sekund hahah. men jag gjorde det och är stolt över mig själv ! :)
däremot så trodde jag att hon klämde åt tången när hon visst tryckte igenom nålen, det gjorde så jävla ont och ja skrek och hoppa till så hela sängen ja satt på flyttades en bit xD hahah så jävla likt mig !

aja jag e stolt över mig själv och är jävligt nöjd ! :) gör fortfarande lite ont men abolut inte mycket, och det är inte svullet över huvudtaget :) (Y) tipp topp ! :P

PussPuss

Kommentarer
Postat av: pannan igen haha

Haha lovar att de blir svullet efter ett dygn eller två!! har i läppen, vart tog du hål?

2010-03-01 @ 22:16:21
Postat av: Josefine :)

heheh nää det är faktiskt inte svullet alls ! ! :D jag tog i patten (a) xD ett lite roligare ställe där inte alla ser liksom :P

2010-03-02 @ 09:47:03
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: anna

Ser man på, de é allt fint :) porrigt ;) hihi, beror nog lite på vart man tar hålet :) läppen bli allt ofta svullen,mycke bakterier i munnen

2010-03-02 @ 23:45:26
Postat av: anna

Kanske lite intimt lägga upp en bild?

2010-03-03 @ 00:28:17
Postat av: Josefine :)

haha ja ja har ju inte så många bakterier där precis ! :P hahah nja den som får se den e några utvalda, d e ju d som e lite roligt mä den, att inte alla får se den liksom :P heheh

2010-03-03 @ 08:49:26
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: anna

Sant, gör inte en där nere bara, fick infektion och fick ta ur den å kunde inte ha tajata brallor på veckor!:D

2010-03-04 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0