Vilken Dag !

Dagen börjar ju självklart med att man går upp ur sängen, 05.30.... är ju egentligen ledig på tisdagar men inte idag kan ju då lova ! haha

drar till jobbet och jobbar från 7.30-11.30, sen blir det ner till stan för att dra till erre och hennes praktikplats för att göra en "speaker audition" (tror ja stavade rätt). Detta är alltså att jag sitter och läser ett manus in i en mick så att dom kan höra om min röst är bra nog för att kunna va med i radio reklam. Lite tufft faktiskt. :)

Sen hinner ja hem för att sitta i typ en kvart för att sedan dra till skolan för att gå på ett projekt arbete möte. Men under tiden då jag är hemma så ringer Martina och frågar om ja känner för att ta hennes arbetspass ikväll från 18.15-22.00. :) Så jag säger ju ja och snabbar mig sedan till bussen för att hinna till skolan. Efter mötet så snabbar jag mig igen till bussen för att hinna hem och käka innan jag ska åka och jobba (igen). :P Sen när ja kollar på klockan så ser jag att jag hinner en sväng förbi syrran, så jag rusar ju dit bort och tjötar med henne en stund. Drar sedan till jobbet, syrran åker med men hon åker till stan..

När jag väl kommer till jobbet så ser jag till min lycka att dom två första besöken ej ska ha hjälp, så då kunde jag få sätta mig ner och dricka en kopp kaffe. :D typ första gången jag sitter på hela dagen :P haha. När jag hade vart ute och jobbat ett tag så känner jag bara hur min rygg börjar värka ! :( Har ju mina höft problem och har haft små värkar i höften idag, så jag gissar på att det har gått från höften upp till korsryggen eftersom jag går konstigare när ja har ont. :(

så just nu kom jag nyss hem, och sitter och tycker synd om mig själv för att jag har så ont. känner mig som en 80 årig stel tant/gubbe i min rygg och höfter just nu xD hahah.
Får se om jag kan komma mig ur sängen till morgonen eller om jag ligger pall efter denna jävla häcktiska dag. Har också en jävla hosta som inte ger sig så jag kanske kör en fuling och stannar hemma för att jobba med projektet istället (A). Då får jag ju sitta för mig själv med min 80 åriga rygg ! hahah.

Aja nu ska jag försöka dra mig till sängen hehe god natt !!



PussPuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0