saknar..

När jag tänker på förr hur roligt vi alltid hade, så saknar jag dig. Du va allt för mig men tydligen så var det inte samma för dig, därför slutade du aldrig pissa på mig utan du bara fortsatte ! Det är det som gör det så enkelt idag att bryta saknaden ! När jag tänker så, så vill jag inte ens träffa dig, försöker vara vän med dig men du gör det så svårt genom att det alltid är jag som hör av mig... Som sagt du gör det jävligt enkelt idag att inte sakna dig.


Att sakna någon och försöka ersätta saknaden är svårt, men man måste sluta tänka på hur allt var och istället blicka framåt, för annars så kommer man aldrig över någon vän/kärlek. Jag har  hittat mitt nu men som sagt kommer nog alltid sakna alla upptåg vi gjorde jämnt !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0