Gud va tråkigt...

.. Att flytta, om 2 veckor så flyttar vi till en 2a :). Tråkigt att lämna min 1a men d ska självklart med större oxå, men att packa o packa upp är inte roligt haha va lat jag låter.

Sitter iaf på jobbet nu slutar om några timmar o då blir d hem i sängen, för att sen gå på möte. Sen har jag två nätter kvar sen e jag ledig över helgen :).

Saknar mitt hjärta redan fast än att han bara åkte i måndags, d är bara så tråkigt att komma hem till en tom lägenhet :/. Längtar tills han har slutar på detta fitt företaget, är så fruktansvärt trött på d stället så hälften skulle vara nog haha.

Nä nu får jag väl va lite social med min Goa arbetskamrat hehe

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0