gårdagen :)

tjo hopp tjo hej :)

igår va ja ju självklart i skolan, sen efter att ja hade slutat så gick ja ner för att beställa bal klänning ! :D testade jätte många men allt ledde tillbaka till den balklänningen ja hade testat för en månad sen ungefär :P. så nu har ja köpt den, fast i en annan färg o i en annan storlek en den som va där :P hahah. men as fin va den iaf ! ja älskar den och ja vill att balen ska va nu !!!!! (a) så snakka ja o mamma om vem som ska göra mitt hår och hon bara "JAG SKA GÖRA DET :D" hahah. hon hade tydligen funderat på hur vi ska göra mitt hår sen ja gick i ettan på gymnasiet xD fan va ja älskar min mamma !!! :P

sen drog ja iaf hem o käka lite sen kom johan och hämtade mig så drog vi hem till han, vi tvättade o städade och massa såna där saker som e så tråkiga att göra sj :P. sen drog vi och köpte blommor till lägenheten :D helt underbart fint blev d faktiskt :) kommer bli ännu finare när ja satt upp gardiner :). men iaf när ja ställde blommorna i krukorna så råka ja spilla vatten i hans modem :( han blev lite små irreterad och inget hjälpte så ja gick där ifrån o gick o la mig i sängen. va typ as ledsen och sen kom han in o sa att ja inte behövde va d och försökte göra mig glad, men inget funka för va fan ja hade ju förstört hans modem ! visst han fick låna ett av marcus så han kunde ha internet men ändå :(. men aja han fick igång sitt till slut ändå så d löste sig ju men ändå fortfarande klantigt gjort ! :O

men nu ska ja dra till nästa lektion :) så ha d
PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0