helgen !

fredag: va en lugn o go dag :) va först i skolan sen drog ja hem till johan direkt efterskolan :). vi hade myskväll, skulel väl egentligen sett på film men d orka vi inte så vi låg deckade i sängen o sen såg vi på how i meet your mother (Y). sen va ja tvungen att åka hem för johan skulle ha dit några från gbg, o ja skulle upp tidigt på lördag morgon. så johan skjussa hem mig o ja drog in o tjöta lite mä päronen :).
Lördag: jag gick upp tidigt som fan då för ja skulle upp till thn för att göra högskole provet (Y). det gick väl rätt bra (tror ja). 49 rätt av 101 tror ja det var :). e väl rätt nöjd mä den prestationen efetrsom det var första gången jag gjorde provet. men det vart grymt jobbigt att göra det kan ja ju säga ! satt från 9.00 till 16.35 och bara skrev -.-... sara gjorde iaf provet mä mig :D d va lite roligt at hon kom där o skulle göra d i samma sal o allt :P hahah kul o träffa folk man känner liksom :P. sen när vi satt o åt lunch så hör ja bara "nämen jossan e du här", då kom även magnus :P hahah helt sjukt trodde inte nån annan en ja från uddevalla skulle göra provet i thn :P hahah. vart ju lite smått förbannad över att ja skulle behöva göra d där liksom :O (A) :P hahah. sen blev d iaf att morsan hämtade mig, o så drog vi hem. ja ställde mig o laga mat till mig o julia (skulle passa henne) när ja kom hem, kykling o pomes strip xD. vi tyckte iaf att d va gott i vilket fall som ! haha mamma o farsan drog ju ut på krogen mä massa av deras gamla kompisar (därför passa ja ju julia). så ja o julia stanna hemma o såg på robert gustavssons nya film :) sen blev d tidigt i säng för ja va grymt trött efter dagen :).
Söndag: Vaknade upp 07.45 :O. helt sjukt att vakna så tidigt !! sen va d att dra upp, o ja säger bara att d luktade bakfylla som fan på övervåningen p.g.a. morsan o farsan XD. men spela roll d e änna kul o se att dom blir mer bakfulla än va ja blir ! :P haha. sen kände ja för att färga mitt hår, så ja stack bort o köpte färg. så nu e mitt blonda hår lite mörkare blont :) ser helt okeej ut ja får ju ha lite tid att vänja mig bara :P hahah. snart ringer väl iaf johan o då komemr han o hämtar mig o så ska vi åka o handla mat o laga ihop nått gott :) sen får man väl se va som händer mer :P haha

aja nu ska ja dra i vilket fall som :P ha d gott ! pusshej :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är lite trist att snön inte lägger sig, men det kommer nog snart (iaf här uppe)! Jag bor i Härnösand i Ångermanland. :)

Här börjar det blir riktigt kallt om nätterna brr..

Har du haft en bra helg? :)

2009-10-26 @ 10:19:32
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0