lurad...

usch känner mig såå lurad. satt o snaka mä morsan idag morse o då va tipset att fortsätta o se hur d går o om detta fortsätter så ska ja inte va kvar där... enligt henne så kanske han snakka mä henne o sen så kom han på hur dum han va o så ringde han mig :S vet ej om ja ska tänka så lr hur fan ja nu ska tänka men en sak vet ja o d e att d inte kändes bra den natten iaf :( ångra verkligen allt ! fattar ibland inte va ja tänker på... ska fan sätta mig i ett rum o låsa in mig för då kan fan inget bli fel !

usch ja... aja snakka jävla massa mä peter igår o d va skönt d för då fick ja en jävla massa stöd och skratt :P haha.

nu sitter man ist i skolan o har röv tråkigt ! hade nyss ett prov som ja hade glömt av så ja kom helt oförberädd hahah. gick väl någolunda men inte bra nog enligt mig, kankse bara G på d provet :/ aja ja får väl nöja mig mä d som vanligt -.-

usch ja e så jävla trött ! d va fruktansvärt svårt att ta sig ur sängen idag morse ! usch alltså va trött ja är ! måste fan sova när ja kommer hem annars kommer ja va lika död hela veckan o då komemr man ju inte orka något alls :(.
Funderar på att dra o träna idag iaf :D men ja är ju så jävla trött så ja får se om ja kommer mig till gymmet x)

aja nu ska ja dra o tråka innan vi börjar piss lektionen igen -.- pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0