trött som fan !

usch sikka nätter ja har haft denna helgen.

fredag:
martina fyllde tjugo, så ja drog o jobba sen drog ja till henne :) va absolut inte meningen ja skulel bli så full som ja blev men men (A) kul som fan hade vi ! men när ja väl kom hem så kunde ja inte sova för hela världen verkligen bara snurra för mig x) haha.
lördag:
på lördagen låg ja deck i soffan eftersom ja inte hade fått sova, plus en viss huvudvärk (A) haha. men sen så ringde johan o fråga om ja hade gjort upp några planer för kvällen (hade ja inte), så han fråga om ja skulle komma till honom om han kunde ta sig hem från lerum :P haha.
när han väl tog sig hem så åkte ja dit. vi båda låg helt jävla deckade i soffan o såg på film o myste :). sen när vi gick o la oss så hade hans jävla granne fest (inte så farligt just då). men johan lyckades somna men inte ja p.g.a att han snarka o grannen spela nmusik :P. så ja gick ut o la mig i soffan o smna där x) sen vid typ två tre tiden så vaknar ja av att musiken har blivit högre och att folk står o rycker i johans dörr, så ja blir liv rädd o går in o försöker väcka johan (funkade inte) så ja gick ut o la mig skräckslagen igen x) smsa beckah så ja slapp ligga ensam iaf (A)haha. tillslut så vakna johan automatiskt o kom ut för att dricka :P haha o då ser han mig ligga där o va rädd xD haha. ja kanske e jätte töntig men d va fan läskigt när folk stod o ryckte o slog i dörren ju :(. så ja gick in o la mig mä johan igen så han kunde hålla om mig (A). sen så blev han så irreterad så han ringde sin granne o bad han sänka musiken (kl va typ halv fyra) och d gjorde dom. johan lyckades då somna igen men fan inte ja för johan börja självklart snarka igen -.- så ja gick ännu en gång ut till soffan x). somnade inte förens typ fem tiden -.- . festen pågick alltså från typ nio till fyra halv fem .. d va fan en jävla fest kan ja då lova ! och ja fick ingen sömn alls :P haha aja ja får ta igen d inatt.
söndag:
som sagt så låg ju ja vaken hela natten, men på nått konstigt sett så blev ja sugen på pannkakor så när ja vakna så börja ja göra mig iordning sen gick ja o råka väcka johan. skulle liksom bara lägga över täcket på han så han slapp frysa (han gör d jämnt när han vaknar på morgonen) :P men när ja la över täcket så vakna han. låg där en stund mä han sen börja ja städa lite för att hålla mig vaken XD haha så ja ställde mig o diska HUR MKT disk som helst ! sen börja ja steka pannkakor :P hahaha. goa va dom :) tyckte ja iaf ! haha sen gick ja o la mig igen för ja hade inget kvar att göra x) johan satt vid datorn o höll sig ur vägen under hela tiden iaf :P hahah men sen kom även han in o va trött :P. sen körde han hem mig o nu sitter ja här hemma o e röv trött o äter en clementin :P hahah ska la laga mat snart o sen ska ja åka o jobba (Y) kul kul när man e as trött -.- men aja d e ju pengar o tjäna så vf inte, man kan sova när man blir gammal x)

aja nu ska ja fortsätta äta min clementin o lyssna på musik :) ha d gött pusshej

Kommentarer
Postat av: seanbanan

e du och johan hermansson ihop?

2009-10-16 @ 18:53:40
Postat av: josefine :)

svar till Seanbanan:

hur vet du att ja snakkar om johan hermansson ? :S :P

2009-10-25 @ 15:21:51
URL: http://ju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0