ingen alls..

känns inte som ja har nån att prata mä :( ja hatar verkligen att ja stänger in mig men ja kan bara inte snakka mä nån om detta o ja mår skit utav d !
du får mig att tro att ja gjort nått hur mkt du än säger att ja inget gjort tror inte nån fattar hur stor inverkan d har på mig när d blir så här... käns bara som att d inte e nån idé mä nått när d jämnt känns så här !

det kanske är så att ja inte har haft en perfekt upväxt och kanske har förlitat mig på kompisar för mkt, men jag må¨ste ha någon och bolla mina tankar med och nu när ja inte har nån o bolla denna tanken med så känns det helt fel o ja mår bara illa av det....

ja e liksom inte den som bollar allt med vem som, det är väl inte mänga som e så men ja väljer extra noga.. vet att vissa inte vill höra o ja kan inte tänka mig att snakka vissa saker mä vissa o dom som ja kan prata mä dom vet ja inte hur ja ska säga det till så d inte ska låta så jävla dumt som det gör ! jag bara hatar detta just nu o känner fan bara som att gå o lägga mig just nu !

ååh aja ha d bra pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0