känns så

känns precis som att du surar hela jävla tiden o pratar mä mig när du vill att ja ska göra nått för dig ! vet inte om ja känner så här p.g.a att d e så lr om ja bara tänker helt fel :S vet ej men det känns iaf så här och det är förjävligt av dig om d e sant !

sitter iaf just nu o tittar på bilder på putte och den saknaden som är just nu är fan hemsk :( så jävla tomt utan han. vill titta mot buren o säga hej men precis när ja tittar dit så kommer ja på att han inte finns där :'(
känns konstigt att inte höra hans små tassar springa i spånet och den tystnaden är nått ja inte kommer vänja mig vid på ett tag :(. hatar verkligen att det skulle bli så här för dig :'( d värsta är att du fick ett någorlunda bra slut men inte jag, för ja fick trycka i dig spruter i över en vecka så att du skulle bli någorlunda piggare så att du inte sulle ligga o ha ont, så det hoppas ja på att du inte hade. men att ta dig till vetrinären va hemskt och det gör fortfarande ont när ja tänker på det !
Det hemskaste va när du fick sprutan så du bara vackla runt där och inte hade nån kraft utan bara la dig ner o försökte resa dig igen :'( detta va nog iaf det hemskaste jag någonsin gjort ! fem år ihop hade vi och det känns tomt nu när du inte finns utan ligger på en filt i en låda under marken :'( </3 hoppas du har det bra där du e så syns vi tillslut igen ! <33

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0