träna träna :D

idag har det vart en soft och bra dag :D
vanade tidigt (konstigt nog så gjorde d inget) så ja hade en lugn o go morgon :), sen va man på en föreläsning i skolan sen slutade man då. :D
sen kom mamma och hämtade mig så vi åkte o sola :D men till vår besvikelse så har dom förskortat sol tiden så från en kvar så e d nio minuter :O för samma jävla pris ?! kände oss rätt lurade men men ja får sola här hemma nu iat då :P.
sen så har ja bokat in mig på två gym, pass idag,torsdag och ett på fredag så nu ska ja o erre köra igång mä vår träning ! <3
känns nice att komma igång mä träningen igen efter tre fyra veckoprs slappande :O känner mig som en jäst köttbulle nu :P hahaha

så snart är det mat o sen blir det att dra iväg o träna som sagt, sen ska ja åka mä den nya körkorts innehavaren erre hem :P hahah d komemr bli rätt kul faltiskt :D<3 har fan saknat erre nu för vi har inte gjort nått på as länge o så när vi gjort planer så har dom inte blivit av p.g.a nått annat som kom ivägen -.- men nu som sagt så drar vi igång så vi kommer väl va trötta på varann i slut endan nu hahahah

men aja nu ska ja dra mig :D pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0