My birthday 22/8

Min dag började bra, fick sovmorgon och gick upp åt frukost och hade ett underbart humör. fick pengar i present och sen drog jag bort till syrran innan jag skulle börja jobba kl 14.00.
vi satt och tjöta och jag gosade med Emilio, sedan drog jag till jobbet och tjöta med martina innan jag skulle ut. Jag och linnea åkte sedan ut på våra dubbelbemannings besök, helt plötsligt börjar mamma och pappa ringa och smsa hysteriskt, men tänkte jag kan inte svara utan får ta och ringa dom sen när vi är klara. så runt 19 tiden så ringer jag upp dom och frågar vad det är.
Då får jag höra att min älskade hund Tussi har somnat in och är död ! :'(. Visste att denna dag skulle komma eftersom hon var sjuk, men varför skulle den just komma nu !?









Vi begravde henne iaf idag, fick ta ledigt från jobbet och så åkte vi upp till gården och grävde en grav på vår åker och la henne där. så nu är det helt klart att min lilla Donna är borta, min lilla tös. du kommer alltid att vara saknad Tussi ! Hoppas du har det bra så syns vi tills slut ! Älskar dig  och kommer alltid göra !<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0