nya bästa vänner....

... är mina kryckor -.-. har det så roligt att jag ramla precis när jag kom ut ifrån bussen, så foten vek sig under mig och knaka :( så nu har jag en spricka på ledbandet och är sjukskriven och får inte jobba på verken jul eller nyår -.-. är så arg på mig själv att jag aldrig kan låta bli att ramla och skada mig varenda jävla vinter ! usch för detta ...



Dag 1 (på akuten)


Dag 2



och här är foten för idag, blåmärken och hela paketet med svullnad och värk....



så just nu så försöker jag vandra runt, så jag tog mig faktiskt till torp och inhandlade dom sista julklapparna och är nu klar med det. plus att jag köpte mig en klänning och en ny klocka :). har så ont i foten efter denna rundan men känns gott att få slösa lite pengar och få annat att tänka på heheh

nu ska jag dra mig och se på film hade jag tänkt :)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: rebeckah

älskar dej <3 du har alltid mej med!

2010-12-22 @ 23:27:15
URL: http://mylifeasr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0