pojken min

vart nog inte magsjuk för idag är allt bra igen :D. måste ha ätit något konstigt bara..

men nu ska ja då säga att jag har vart hos min systerson idag för första gången ! :D han var helt underbart söt, lika söt i verkligheten som på bild ! :D:D

det han kan ha fått av mig är det hemskt platina blonda håret :D för jag har fan haft sånt hår när jag vart liten, kunde säkert ha haft det nu också om jag bara inte börjat färga mitt hår :O hehe. skitsam gjort är gjort, men den här lilla snubben kommer väl inte att färga håret, för det ska han väl inte ta efter mig och sin mor hehe...

så nu bor syrran och min lilla pojke bara 500 (eller mer) ifrån mig :D <3

nu ska ja checka tv-n så ha en nice fortsättning så hörs vi snart igen :D

PussPuss

Kommentarer
Postat av: anna

Kan inte ärva gener från syskon ;) thihi sötis !:)

2010-02-28 @ 03:17:43
Postat av: annapanna igen

Krya på deeeej

2010-02-28 @ 19:56:01
Postat av: Josefine :)

sv: jo då nu ska vi inte va såna ;) (A) jag var jätte lik min moster när ja vart liten så nu säger vi att man kan få saker från sina mostrar/fastrar osv :P heheh taack taack :) nu e ja faktiskt frisk igen :D

2010-03-01 @ 09:31:15
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0