stress !!!!

Omg, vaknade idag och hade sån jävla smärta i njurarna (kissar för lite) men så heter ja ju Josefine och är alldeless för lat för att kliva upp ur sängen för att gå på toaletten på morgonen. så ja tänkte att ja ligger kvar tills mobilen ringer. Låg ett bra tag så när mobilen väl ringde så kolla jag på klockan och såg att klockan var halv åtta ! sov morgon i all ära men när bussen går 8 så blir det fan brottom !!!
Usch det värsta som finns är att behöva stressa på morgonen. Men jag hann iaf med bussen som tur var, för jag skulle inte till skolan jag skulle på studiebesök. Så jag vart ju tvungen att åka till stan först och sen ta en buss därifrån... På vägen ner till stan så har en kö bildas så man känner sig gott stressad nu med för att man är rädd för att missa bussen i stan. Men inte ens det gjorde jag ! :D Det bästa av allt var ju att när ja och några till väl kommer ut till stället där studiebesöket är (hjälpmedelscentralen) så serveras frukost ! tror ni jag blev glad eller ?! :D Fan jag hade ju knappt hunnit äta så jag vart ju jätte glad. Äter väl inte så mycket frukost i vanliga fall men blir alltid hungrig efter att ha vart i gång ett tag. Så det var ju vidrigt bra att dom serverade gratis frukost där ;D.
det var iaf ett väldigt intressant studiebesök. man fick veta rätt mycket. För mig som jobbar på hemtjänst där hjälpmedel för oss personal är väldigt uppskattat så lärde man sig väldigt mycket !
Har ju inte tillgång till så många hjälpmedel eftersom brukarna (patienterna) inte brukar veta vad som skulle kunna hjälpa dom.

men aa sen när vi kom tillbaka till skolan så blev det ju lite lunch. :) sen vart det 2 timmar svenska lektion, blev färdigt med mitt tal. ska bara läsa lite på det så jag kan det sen. Blev ju klar med det rätt tidigt under lektionen så jag satt mä killarna i klassen och snakka massa kul ;D. Så kom en fråga upp, "vart är det pinsamaste stället du gjort det på?" hahahah. Kan ju säga att dom blev lite "impade" att ja låg före dom lite grann i den delen ;D hahahah

Drog sedan ner till klänning butiken och fick veta att min klänning var klar. så nu hänger den här hemma :D:D:D


(ser inte riktigt så ut i färgen som fotot visar, men den e fan awsome ! :D och dom banden som syns lite grann kommer jag inte ha !)

Ringde senare resursen (dom som ger mig jobb) och fick hela nästa vecka uppbokad ! :D fan va nice denna månaden och nästa månads lön kommer att bli !! ;D;D;D

resten av dagen har vart lugn och go faktiskt. bara helt underbart måste jag säga !

nu ska jag iag

Kommentarer
Postat av: annapanna

Fiiin klänning!

2010-02-18 @ 02:06:52
Postat av: Josefine :)

sv: taack så mycket ! :D

2010-02-18 @ 10:22:22
URL: http://juzzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh vad fin du är, det kommer att blir great på balen! :)

Ska du ha några speciella smycken till?



Vad är det för lov ni har, sportlov?



2010-02-19 @ 19:01:08
Postat av: Josefine :)

SV: taack så mycket ! :D ja då det kommer blir riktigt kul längtar som fan ! :) jag vet faktiskt inte än vilka smycken jag ska ha, men inte något för "pampigt" för då tas uppmärksamheten bort från klänningen liksom ;O



Ajamen där hade du rätt ! :)

2010-02-20 @ 00:02:08
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0