ååååh !

fan va  hemskt d e när dagen börjar mä att man vaknar och är små arg o irreterad. -.-
så just nu irreterar ja mig på minsta lilla ting :( så jävla jobbigt är det ! kan ju skratta o små saker så ja är ju inte världens ragata idag, men ändå ja e fan inte super glad !

har iaf spelat på en iphone för första gången idag ! röv kul va d. spelade det där labyrint kulspelet som man hade när man va liten :P. martina tyckte det var skit svårt (hennes mobil ja spela på) men ja kom ju bara o va grym ;) hahah

sen blir d träning ikväll då ! får se om ja blir något lyckligare tills dess :P. sen blir d fan en lugnt kväll som inte ska bli försen eftersom ja redan är grinig, blir ju bara mer grinig ju mer trött jag är ! (a)

men aa nu har vi samhäll o ja fatta det ekonomiska kretsloppet mä en gång ! fan ja e smart idag ju !!! :D:D:D

ska dra PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Skoteråkningen var kanon! Det är alltid så mysigt ute.

Vi tänkte åka ut imorgon med till ett ställe som heter våffelstugan, men jag har blivit förkyld så jag ligger inne och huttrar och gnäller.



Hur är det med dig? Haft en bra vecka såhär långt? :)

2010-01-29 @ 13:12:30
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd att du bor en bit härifrån annars hade jag bjudit ut dig på en skotertur med lite fika. :)



Hur var kvällen igår? Hade du kul på festen? :)

Själv tog jag det bara lugnt i soffan, huvudvärken och halsontet var kvar.

Jag blev erbjuden att hänga med grabbarna på en tv spels kväll men tror att mitt huvud skulle ha sprängts efter en timme eller två i allt det oljudet! haha

2010-01-31 @ 11:52:05
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0