OMG ja får fan skylla mig sj !

shit i pommstrips ! jävlar va ja inte e mig sj idag :O ingen direkt baksmälla men ja e grymt slet !
drack fan sen kl 14 igår till tre inatt ! xD men ja hade röv kul mä dig beckah, skit kul att ses igen för d va grymt längesen vi va ute ihop ! <3
hade bara inte erik vart mä så hade d vart ännu roligare !!!!

o bil turen mä dig svensson, ja ber om ursäkt men som ja förklara så va ja röv trött o arg haha !

men trodde d skulle va roligare på trägårn men så kul va d inte... men sällskapet va bra som sagt :)<3

nu ska ja iaf dra till torp mä erre sen blir det gymmet o träna lite smått, ingen äkta workout för mig iadag iaf ! :P

ha en nice dag nu ! PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men gör det vettja! Bara så du vet så är det -25 här idag så det blir sjukt varam kläder du måste ha med dig! haha



Tråkigt men tyvärr så finns det puckon överrallt, alltid någon som måste förstöra en rolig kväll. That`s life!



Haha ja jag vet inte men jag sa till igår när jag var där och handlade så dom bjöd på två bullar. Och ja men kan muta mig med sötsaker så nu är allt frid och fröjd igen. haha



Vad blev det för träning igår då?Var du på gymmet?

2010-02-01 @ 11:43:41
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0