student veckan !

Två ord som beskriver veckan bra: FY FAN ! :D hahah

så jävla kul och perfekt vecka kan man bara inte slå ! har vart fest fest fest och yttligare fest xD.inte ens en enda dag ledigt från supandet och festandet ! :) har vart skit kul ! det har varit både skratt och tårar om vart annat, känns liksom jätte konstigt att man aldrig igen kommer att gå till skolan och träffa klassen längre :S, samtidigt som man tittar tillbaka och skrattar och har en rolig sista tid ihop !

Orkar inte rabla hela veckan men jag drar helgen iaf ;D.

Studentdagen: Vakna tidigt som fan och gjorde mig iordning sen drog jag bort och hämta sprit hos syrran sen drog jag till Cizzi och för kröka lite där. Fick ju en champange flaska av mamma och pappa så självklart drog man på champangefrukosten, en självklarhet kankse !  ;D vart bra dragen och grymt taggad måste jag säga haha ! sen drog vi hela klassen till skolan och käka frukost med alla från omvårdnad :). drog och blev fotade och sen skrev vi i varandras hattar och så höll vår mentor och rocco tal för klassen haha ! sen blev det middag och sedan in i aulan och mösspåtagning plus musik skedde :D. sen vart det utsläpp och vi alla från östrabo tågade ner till museeparken och blev presenterade på scenen, sen gick man till sina släktingar och saker händes på :D. när ja kom fram till mamma och pappa så stod dom och stor lipade av stolthet, kunde aldrig tänka mig min stora starka pappa stå och grina som ett litet barn ! så dom här fick mig att grina som en liten tönt också, så allt var ett enda stort gråt kalas ! <3 sen blev det ju självklart hem och käka mä släkt och vänner och öppna presenter :D fick mig en platttång som kan andvänas till både att locka och platta (y), ett bissmarks guld halsband,pengar och en jjävla massa blommor. senare på kvällen så blev det självklart utgång ! sån jävla rolig utgång alltså ! blev lite konstigt mot kvällen för vissa va trötta irriterade och för fulla !!! -.- men för fan jag drog och hittade andra som jag var mä en stund innan jag tog taxi hem ! :D

Smögen: dagen efter (fredagen) så blev det smögen :D ! åkte ut rätt tidigt för massa från omvårdnad skulle käka middag där ute på lagergrans. jätte god mat fick vi faktiskt. vi hade sittning mellan 16-18 sen efter det så drog jag, bibban och rocco vidare, rocco hade spillt en jävla massa choklad på sin jeans jacka så vi gick och köpte vatten och tvål för att tvätta jackan xD. När vi var klara så ställer sig bibban och sprutar vatten och av skratt till rocoos kommentar så ramlar jag av parkbänken vi satt på, och då skulle bibban spruta vatten på mitt huvud men prickar mig rätt mellan benen xD plus att mina nylonstrumpyxor gick sönder en liten stund senare så jag slängde dom :P. efter vi hade gjort oss klara så gick vi och satte oss på någon bar som senare på kvällen skulle bli en krog/dansställe så vi drog ner och fick oss en stämpel så vi skulle få slippa betala sen. så vi hade ju gått in bakvägen och gick ner fick vår stämpel helt gratis ! :D så vi drog runt ett tag sen börja en jävla massa folk
kommer och så drog jag bort till några kompisar sen hitta jag hanna, johanna, angelice kicki (cristian) och robert och spendera resten av kvällen med dom (y), hade en riktigt rolig kväll måste jag säga ! Johan kom sedan och hämta och körde hem mig och kakson, så underbart bra kompis jag har som kommer ut kl 3 på natten och hämtar mig när han har jobbat hela jävla veckan och själva dagen ! älskar den snubben stort alltså ! <3

Lördagen: Drog med mig syrran och hennes familj ut till stranden och låg och sola på min bakfylla, men det blåste nått så in i helvete så vi drog hem igen, mådde riktigt illa men fick tvinga i mig lite kyklingsallad sen gick ja upp och la mig och vila lite. Helt plötsligt vaknar jag i skräck av att telefonen ringer, då var det erre som ringer och frågar om jag inte ska med ut och grilla. var lite osäker först men då "hotar" hon med att jag drog ju faktiskt med henne ut till gustavsberg lite tidigare i veckan, så elakt för då kunde ja ju inte säga nej ! haha så jag klev ju upp och gjorde mig iordning och drog till syrran och hämta min sprit och drog sedan ut :). när jag väl kommer ut så fryser jag nått så in i helvete men börjar dricka lite så d blir ju lite bättre xD. Vi satt ju inte hela kvällen där ute utan vi drog in till stan och gick ut på krogen som blev rätt lyckat fast än att det var grymt lite folk :P! efter krogen så gick det ju ingen buss så jag och besnik gick hem ist, hade faktiskt väldigt kul på vägen hem, satte på musik och "dansa" , sjöng och prata på väögen hem. somna inte förens fem på söndag morgon och gick upp kl tio, inte så jävla grymt måste jag säga hahah..

men där har ni ju en rätt bra förkortning av helgen bara (och sen får jag väl även tillägga "det är detta jag kommer ihåg" xD. brukar ju ha minnes luckor så varför skulle jag inte fått det denna helg xD.

Nu ska jag dra och baka paj för det ville mamma ha ! :D

så ha det så bra PussPuss

Kommentarer
Postat av: mikiis

Antar att du fick bra betyg eftersom de blev ledsna. Min familj börja inte grina trotts alla MVG hehe :P Hoppas du fick bra betyg! Kram

2010-06-07 @ 13:27:49
Postat av: Josefine :)

haha nä gud nej bra betyg kan ja väl inte påstå men dom e ju inte så jävla dåliga heller :P hahah dom grina bara p.g.a. att dom e så jävla känslosamma lr va man nu ska säga :P hehe

2010-06-30 @ 18:01:56
URL: http://juzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0