:D

Nu är praktiken slut, hade två bra sista dagar av tre :). den som inte va jätte bra va väl ändå bra men startade ej bra, men men det blev som jag gjorde det till (alltså bra ;)) hehe. Så nu är det tillbaka till skolan för sluta spurten ;D.
Om två veckor är det bal :D:D:D ska bli så kul att äntligen få ha sin underbart fina klänning (enligt mig själv iaf) :D.



Och idag har ja jobbat som vanligt, skulle vart till stan med erre men det blev inte så eftersom ja och pappa skulle övningsköra. efter jobbet drog jag till syrran och hjälpte henne med emilio och med att baka :). sen kom monica dit (därav baket) som ska bo där ett tag och bara så ni vet så är hon tatuerare ;D.
men bäst av allt så kom ett sms av martina som fråga om inte jag ville med henne och tågluffa efter sommaren :D så antingen blir det till att luffa runt i europa eller att dra runt om i thailand :D. så jävla kul kommer det bli, men som sagt detta kankse inte händer efter sommaren om jag kommer in på högskolan men isf så tar ja antingen ledigt dom första veckorna (som inte är så bra) eller så tar jag ledigt innan eller efter jul för att dra till thailand :D. så kul och så gott kommer det att bli !

nu ska jag dra till kojs för imorn blir det upp för att passa julia och dra med henne bort till jessica :).

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vad fin du är!! Du måste absolut visa fler bilder sedan när balen har varit :)

2010-05-16 @ 20:11:49
URL: http://qtee.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite löshår lite mer makeup så blir de toppen!

Ska hon bo hos din syster, varför detta. Tatuerare, coolt! :)

2010-05-25 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0